Gaziantep Dolgu Uygulaması

2.092

Gaziantep’te dolgu işlemi yaptıran kullanıcı sayısı, dolgu tekniklerinin ve uygulanan bölgelerin gelişmesi dolayısı ile sürekli artış gösteriyor. Çünkü insanların gerek ilerleyen yaş, gerek sürekli mimik kullanımı, sigara kullanımı ya da güneşin zararlı ışınları dolayısı ile bu uygulamayı yaptırmaları gerekebiliyor. Aslında dolguya gereksinim, ciltteki kollajen miktarının azalıp, kırışıklıkların başladığı zamanlarda ortaya çıkıyor. Daha çok hyalüronik asit ile yapılan dolgu işlemi bazen kollajenle ve bazı zamanlarda ise farklı dolgu maddeleri ile yapılabiliyor. Burada amaçlanan, yüzün çöken kısımlarının altını doldurmak ve böylece kullanıcılara gençlik kazandırmak. Duruma göre botoks ile kombine olarak uygulamaların yapılabilmesi de söz konusu olabiliyor.

Gaziantep Dolgu Uygulaması

GAZİANTEP DOLGU UYGULAMASI

Gaziantep Dolgu Fiyatları

Gaziantep dolgu fiyatları hakkında internet üzerinde yapmış olduğunuz araştırmalarda çok sayıda farklı sonuçla karşılaşabilirsiniz. Hatta bir klinikle telefon görüşmesi yaparken dahi fiyatını öğrenmek istediğiniz dolgu türüne dair bilgi alabilirsiniz. Ancak Sağlık Bakanlığı onaylı bir merkezin bu şekilde fiyat paylaşımı yapması aslında yasal değildir. Neden mi? Çünkü size verilen fiyat uygun geldiği için o merkeze gidebilirsiniz. Ancak doktorunuz sizi gördüğünde, genellikle telefonda ya da internet üzerinden aldığınız fiyattan daha fazlasını uygun görecektir. Bu duruma sebep olan şey ise her hastanın farklı dolgu gereksinimleri bulunmasıdır. Gaziantep İtalyan İşi güzellik uygulamaları arasında bu konu önem arz etmektedir.

Öncelikle işlemin kalıcı olmadığını unutmamalısınız. Ardından da cildinizde ne kadarlık bir dolguya gerek duyulacağını, bölgeyi doktorunuz görmeden önce kimse bilemez. Kullanılan malzeme miktarının fiyat üzerinde önemli rolü vardır. Ayrıca kullanılacak dolgu malzemesinin kalitesi de fiyatı belirleyen önemli bir diğer unsurdur. Size uygulama yapacak olan doktorun deneyimi de fiyata değer katar.  Tüm bunları bir araya getirdiğimizde ise doğru fiyatı almak için doktorunuzla görüşmeniz gerektiğini söyleyebiliriz. Gaziantep mezoterapi alanında geniş bilgiler alabilirsiniz.

Gaziantep Dolgu Nedir?

Gaziantep dolgu nedir sorusunun yanıtlarını araştıran ve cilt bakımına bu uygulamayı da dahil etmek isteyen kullanıcılara ev sahipliği yapıyor. Yaşın ilerlemesi ile birlikte cilt üstünde sarkma ve kırışıklıklar, ciltteki kollajen ve elasten eksikliği nedeni ile görülebiliyor. Ancak deri altında bulunan doku kaybı ya da kemik yapısındaki değişim sebebiyle de ciltte kırışıklıklar, sarkmalar ve çöküntüler gibi problemler ortaya çıkabiliyor. Tüm bu sorunların çözümü ise genellikle hyalüronik asitten elde edilen dolgu malzemesinin deri altına enjekte edilmesi ile gerçekleşiyor. Uygulama tek seansta yapılıyor ve kalıcı olmasa da 4 – 6 ay arasında etkinlik gösterebiliyor. Ki yeni geliştirilen bazı yöntemlerle uygulamanın kalıcılık süresi daha çok uzatılabiliyor. Gaziantep botoks konusunda ayrıntılı bilgileri sayfamızdan alabilirsiniz.

Gaziantep Dolgu Ağrı Yapar Mı?

Gaziantep dolgu ağrı yapar mı sorusunun yanıtlarını merak ediyor olabilir; hatta buna göre işlem yaptırmak isteyip istemediğinize karar verecek olabilirsiniz. Dolgu yapılırken hastaların ağrı hissi yaşamamaları adına bölgeye 15 – 30 dakika öncesinde anestezi etkili krem uygulaması gerçekleştirilmektedir. Ancak yine de mikro iğnelerin cilt içerisine girişini hissedebilirsiniz. Ağrı eşiğiniz düşükse bu durum sizde problem yaratmaz. Ancak ilacın cilt altına girişini yine hissetmediğinizi belirtmek isteriz. Uygulamanın tamamlanmasının ardından hissedilen hafif ağrılar için ise bir tane ağrı kesici tablet kullanmanız yeterli olacaktır.

Gaziantep Dolgu Ne Kadar Sürer?

Gaziantep dolgu ne kadar sürer sorusunun yanıtı uygulamayı yapacak olan doktorun deneyimi, uygulama sırasında kaç bölge üzerinde işlem yapılacağı, kullanılacak dolgu malzemesinin miktarı gibi kriterlere bağlı olarak değişiklik gösterir. Ancak genel olarak 10 – 30 dakika arasında tamamlanmaktadır. Etkileri hemen görülmeye başlasa da tam etki iki hafta sonra görülmektedir. Hasta, uygulamanın hemen sonrasında günlük hayatına kaldığı yerden devam edebilir. Hastaneye yatış gibi bir durum ile karşılaşılması söz konusu değildir. Medikal estetik uzmanı bu konuda sizi bilgilendirecektir.

Gaziantep Yüz Dolgusu

Gaziantep yüz dolgusu, yüzde farklı bölgelere uygulanabilen bir işlemdir. Dolgunun yüzde hangi bölgelere yapıldığını şu şekilde özetleyebiliriz:

■ Alın ve kaş ortasında gelişen statik çizgilerin hafifletilmesi
■ Göz altı ve şakak bölgesindeki çöküklüğün giderilmesi
■ Göz altındaki koyu renk görünümünün giderilmesi
■ Burun ucunun kaldırılıp burun şeklinin düzeltilmesi
■ Burun kenarlarından ağız kenarlarına kadar inen nazolabial çizginin hafifletilmesi
■ Dudakların üzerinde bulunan düz çizgilerin yok edilmesi, asimetri ve şekil bozukluklarının giderilerek dudaklara hacim kazandırılması
■ Elmacık kemiklerinin belirginleştirilmesi ( Elmacık Kemiği )
■ Çene hatlarına şekil kazandırılarak yüz hatlarının belirginleştirilmesi
■ Ağız kenarlarından çeneye doğru inen kırışıklıkların giderilmesi
■ Akne ya da sivilcelerin düşmesi ile oluşmuş çukurların giderilmesi.
gibi nedenlerle yüzde farklı alanlara dolgu işlemi yapılmaktadır.

Gaziantep Burun Dolgusu

GAZİANTEP BURUN DOLGUSU

Gaziantep Burun Dolgusu

Opr. Dr. Oktay Tosun kliniğinde burun dolgusu oldukça sık yapılan bir işlemdir. Sizler de kliniğimizi ziyaret ederek bilgi alabilir ve burun dolgusu hakkında en doğru bilgilere ulaşabilirsiniz.