Gaziantep Mezoterapi Uygulanan Yerler Opr. Dr. Oktay Tosun

1.526

Gaziantep mezoterapi uygulamasını güzellik ve estetik için ilk kez 1952 yılında kullanmıştır. İşlem için özel mezoterapi iğneleri ile deri altına özel karışımların enjekte edilmesi şeklinde yapılır. Ancak sadece güzellik için kullanılmadığını da belirtmeliyiz. Özellikle ilerleyen zamanla birlikte tedavi amaçlı da kullanılan bir uygulama halini almıştır. Kullanım alanları çok geniş olan yöntemin PRP ile birlikte uygulandığı zamanlar da bulunmaktadır.

Gaziantep Mezoterapi

GAZİANTEP MEZOTERAPİ

Gaziantep PRP Ve Mezoterapi

Gaziantep PRP ve mezoterapi konuları hakkında bilgi almak isteyenler iki uygulamayı, benzerlikleri dolayısı ile birbirine karıştırmaktadırlar. Ancak bu iki işlemi birbirinden ayıran çok önemli bir fark vardır ki o da PRP’de kişiye kendi kanının belirli işlemlerden geçirilmesi ile elde edilen trombosit zengini plazmanın enjekte edildiğidir. Mezoterapide ise farklı maddeler, uygulamanın yapılacağı duruma göre birbirine karıştırılarak cildin orta tabakasına enjekte edilirler. Hatta son dönemlerde özellikle kozmetik alanda kullanılan mezoterapide iğnesiz uygulamalar da yapılabilmektedir.

18 yaşından büyük ve sağlıklı herkes mezoterapi yaptırabiliyor olsa da hamileler ve bebek emzirenlerin işlem yaptırmaması gerekir. Aynı zamanda diyabet ve kanser hastalarına da işlem yapılmamaktadır. Genel olarak saç ve cilt problemlerine çözüm olan uygulama aynı zamanda romatizmal hastalıkların tedavisinde ve özellikle ağrıların giderilmesinde de çok sık kullanılmaktadır. Akupunktura benzetilse de iki işlem birbirinden farklıdır. Ancak PRP, mezoterapi ve akupunkturdan hangisi olursa olsun, uygulamanın mutlaka doktor tarafından yapılması gerektiğini unutmamalısınız. Wikipedia Akupunktur İncelemesini okuyabilirsiniz.

Bölgesel Zayıflama Mezoterapi Gaziantep

Bölgesel zayıflama mezoterapi Gaziantep araması uygulamanın etkinliği hakkında bilgi sahibi pek çok kişi tarafından yapılmaktadır. Daha çok hareket azlığı dolayısı ile oluşan bölgesel yağlanmalara çözüm niteliği taşıyan mezoterapi ile emsal farklı uygulamalar var olsa da her biri başarılı sonuç vermeyip, sonrasında bir de olumsuzluklara neden olabilmektedir. Ancak mezoterapi için böyle bir şey söz konusu değildir. Fakat yine de çok tercih edilen bir yöntem olmadığını da belirtmeliyiz.

Her şeyin öncesinde uygulama için kullanılacak karışımın özenle hazırlanması ve içerisine yağların yakılması ve kan dolaşımını hızlandırması için bazı özel maddelerin konulması gerekmektedir. Ardından bölgeye düzenli olarak enjekte edilir. Yağların yıkımını sağlayan karışım aynı zamanda bölgedeki kan dolaşımını da hızlandırmaktadır. Sonuçları genellikle üçüncü seanstan itibaren görülmeye başlanan uygulamada kesin sonuç ise yedinci seansta görülür. Zaten 3 – 7 seans arası uygulama yapılmakta olup, buna doktorunuz tarafından, sürecin durumuna göre karar verilir. Dilerseniz Gaziantep Botoks sayfamızı da incelemeniz mümkün.

Gaziantep Mezoterapi Uygulaması

GAZİANTEP MEZOTERAPİ UYGULAMASI

Mezoterapi İle Zayıflama Gaziantep

Mezoterapi ile zayıflama Gaziantep’te sık tercih edilen zayıflama yöntemleri arasında yer alıyor. Özellikle bölgesel zayıflama alanında kullanılan mezoterapi ile yağların neden olduğu kötü görünüm ortadan kaldırılıyor. Deneyimli doktorlar tarafından yapıldığında ise çok başarılı sonuçlar elde edilebiliyor. Diyetisyeninizle bu konuda fikir alışverişi yapabilirsiniz.

Gaziantep Mezoterapi Yapan Yerler

Gaziantep Mezoterapi yapan yerler, aslında işlemi yapan doktorların bulunduğu yerlerdir. Bir doktor tarafından C bir klinik ya da merkezde yapılan uygulama, doktorun oradan ayrılması ile birlikte son bulabilir. Çünkü işlem hastanede ya da güzellik merkezinde yapılsa da doktor tarafından yapılmaktadır. Ve sağlık adına da cilt altına enjeksiyon yapılması şeklinde kullanılması dolayısı ile mutlaka bu alanda eğitim almış deneyimli bir doktor tarafından yapılmalıdır.

Gaziantep Saç Ekimi Ve Mezoterapi

Gaziantep saç ekimi ve mezoterapi uygulamalarının da birbirine karıştırılmaması gerekiyor. Mezoterapi uygulaması ile saç dökülmesinin durdurulduğu ve yeni saç çıkmasını desteklediği doğrudur. Ancak bununla birlikte uygulamanın saç dökülmesinin yeni başlaması halinde yapılması tercih edilir. Aksi halde kesin sonuç vermeyebilir. Fakat saç ekimi işleminden sonra da yapılabilen mezoterapi ile çok başarılı sonuçların elde edilebilmesi mümkündür. Ekilen saçların daha güçlü ve sağlıklı çıkmaları olanaklı hale getirilir. Genel cerrahi uzmanı Opr. Dr. Oktay Tosun ve ekibi bu alanda sayısız başarıya sahiptir.

Mezoterapi Fiyatları Gaziantep

Mezoterapi fiyatları Gaziantep araştırması yaparken dikkat etmeniz gereken bazı unsurlar bulunmaktadır. Bunlardan ilki, fiyatların sizin durumunuza göre belirlendiğidir. Her bölge için farklı karışımlar uygulanmakta ve farklı seans sayısına gerek duyulmaktadır. Bu da direkt olarak fiyatlar üzerinde etkilidir. Aynı zamanda uygulamayı yapan doktorun deneyimi, fiyatları belirleyen diğer önemli unsurdur. Bazı merkezler paket fiyat vermekte ve seansların toplamına bakıldığında bu fiyatlar daha uygun bulunmaktadır. Ancak unutmayın ki fiyat uygunluğu dolayısı ile kötü bir seçim yapmak, sizin sonuçtan memnun kalmamanıza neden olabilir.