Gençlik Aşısı Nedir ? Nasıl Yapılır ?

985

Gençlik aşısı, genel olarak bakıldığında yaşlanmayı durduran bir uygulama. Ancak zaman içerisinde sarkan cilde, kırışıklıklara iyi geliyor ve cildi toparlıyor. Yaşlanma ise aslında serbest radikallerin vücuttan atılımının yavaşlamasına bağlı olarak gerçekleşen bir durum. Bunun sebebi ise cildin eskisinden daha az su tutması ve kolajen seviyesinin azalması olarak açıklanabiliyor. O halde, olaya mantık çerçevesinde baktığımızda, deri altındaki kolajen üretim seviyesini arttırır ve cildin nem tutma özelliğini yeniden aktif hale getirebilirsek, yaşlanma etkileri azalır. İçeriğinde yoğun miktarda bulundurduğu Hyalüronik asit ile tüm bunları yapabiliyor.

Gençlik Aşısı

Gençlik Aşısı Nedir?

Gençlik aşısı nedir sorusunun yanıtı genel olarak ameliyatsız cilt gençleştirme işlemidir. Solgun cilt rengi, kırışıklık ve sarkma gibi yaşlanma belirtilerinin ortadan kalkmasına yardımcı olan medikal estetik uygulamasıdır. Cilt zamanla hem sıkılığını kaybeder hem de yerçekimine yenik düşer ve aşağı doğru sarkmaya başlar. Bu durum gıdı sarkmalarına, göz altı torbalarına ve çok daha fazlasına neden olarak kırışıklıkları ortaya çıkartır. Aşı ise etkili bir şekilde, cildi genç olan günlerine döndüren bir mezoterapi uygulaması olarak tanımlanabilir.

Çalışma prensibi olarak, cildin zamanla azalan gereksinimlerini yerine koymayı hedefleyen uygulamanın etkilerini şu şekilde sıralayabiliriz:

■ Lifting etkisi göstererek cildi yukarı doğru toparlar
■ Cildin kaybettiği elastikiyeti ona geri kazandırır
■ Nemlendirici etkisi ile cilde hacim kazandırır
■ Yeni kırışıklık oluşumunu önlerken ince kırışıklıkları yok eder. Derin kırışıklıkların görünümünü de önemli ölçüde azaltır.
■ Cilt lekelerini azaltarak cilt tonunu eşitler.
■ Canlandırdığı cildin daha genç ve sağlıklı görünmesini destekler.

Mezoterapi Hakkında Bilgi Almak İster misiniz ?

Mikro Gençlik Aşısı

Mikro gençlik aşısı adı aslında aşının uygulanması sırasında kullanılan mikro yani çok ince iğnelerden gelmektedir. Bu noktada tüm uygulamalarının mikro iğneler kullanılarak yapıldığını söyleyebiliriz. O halde uygulamanın nasıl yapıldığını öğrenelim.

Ortalama 20 dakika süren uygulamada ilk olarak işlem yapılacak bölge ya da bölgelere anestezik krem uygulanır ve hasta lokal anesteziye tabi tutulur. Ardından yine uygulama bölgeleri antiseptik solüsyonlarla temizlenir. Ve uygulama yapılır. Genellikle tüm yüz ve boyun bölgesinde kullanılıyor olsa da eğer yüzün yan kısımları ya da alın bölgesinde çok fazla kırışıklık varsa, aşı daha yoğun olarak bu bölgelere uygulanır.

Gençlik Aşısı Nasıl Yapılır

Micro Gençlik Aşısı

Micro aşı hangi hastaya ne dozda uygulanır sorusunun yanıtını, uygulamayı yapan doktor belirler. Cildin hangi bölgelerinde ne gibi etkilere sahip olduğunu ise şu şekilde özetleyebiliriz.

■ Cildin tamamında gençleştirme etkisi ile kullanılabilir; kırışıklıkları giderir ve cildi canlandırır.
■ Alın çizgilerini giderir
■ Gıdıyı toparlar; gıdı ve çene hatlarını netleştirir.
■ Boynu sıkılaştırarak ya boyun hatlarının görünümünü tamamen yok eder ya da olabildiğince azaltır.
■ Dekolte bölgesini gençleştirir. Dekolte bölgesi gençleştirme yöntemleri
■ Göz çevresi ve kaş çevresine uygulanarak daha taze ve enerjik bakışlar ortaya çıkarır
■ El gençleştirme ve doku yenileme etkileri ile yaşlılık belirtilerini azaltır.

Botoks Nedir Nasıl Yapılır ?

Gençlik Aşısı Yaptıranlar

Aşı yaptıranlar, eğer ki işlemi doğru bir klinik seçerek doğru bir doktora yaptırdılarsa, genellikle sonuçtan memnun kalıyorlar. Cildi yumuşatan ve nem tutmasını kolaylaştıran uygulama çok etkin sonuçlara imza atıyor. Bununla birlikte uygulama sırasında ağrı hissi hiç bir şekilde yaşanmıyor. Kırışıklıkların azalmasında azami ölçüde fayda elde ediliyor. Hem de uygulama sadece yüze değil, el, boyun ve hatta sırt bölgesine dahi uygulanabiliyor.

H100 Gençlik Aşısı

H100 aşısı, günümüzün en önemli sorunları arasında yer alan cilt kırışıklıkları, deformasyon ve ifade değişimlerini ortadan kaldırıyor. Hem de bunu ağrısız bir şekilde, etkin olarak gerçekleştiriyor. İnce çizgi ve hafif kırışıklıkları yok eden uygulama, derin kırışıklık görünümünde önemli ölçüde azalma sağlıyor. Yeni kırışıklık oluşumunu ise azaltıyor.

Gençlik Aşısı Ne İşe Yarar?

Kırışıklık, sarkma ve cilt rengi cansızlığını yok ederek yaşlanma belirtilerini azaltır. Yeni kırışıklık oluşumunu önler. Cildin nem tutma oranını yükseltir. Kolajen seviyesini arttırır.

Gençlik Aşısı Fiyat

Gençlik aşısı fiyat bilgileri kişiye özel olarak hesaplanır. Çünkü hastaların yaşı, ciltlerinin durumu, ne miktarda malzeme kullanılacağı ve uygulamanın ne kadar sürede yapılacağı gibi tüm faktörler fiyat üzerinde etkilidir. Ayrıca uygulama yapacak doktor ve merkezin de fiyatlar üzerinde önemli etkisi bulunmaktadır.