Mezoterapi Nedir ? Nasıl Uygulanır ? Fiyatları Nedir ? Saç Mezoterapisi

843

Mezoterapi ilk olarak 1952 yılında uygulanan ve cilt altındaki kollajen ve elasten gibi maddeleri uyararak kan akış hızı, cilt yenilenme hızını arttırmayı hedefleyen tıbbi bir işlem olarak tanımlanabilir. Anti-aging, çatlaklar, selülit, saç tedavisi, yaralar, saç tedavisi ve çeşitli cilt hastalıklarının tedavisinde etkin olarak kullanılan bir yöntemdir.

Mezoterapi

MEZOTERAPİ

Mezoterapi Nedir?

Mezoterapi nedir sorusuna, biraz önce verdiğimizden daha kapsamlı bir yanıtı ise şu şekilde verebiliriz: Vitamin, mineral, aminoasit ve enzimlerin duruma göre bazen tek başlarına; bazen de karıştırılmak sureti ile derinin orta tabakasına mikro enjeksiyon yöntemi ile uygulanması işlemine verilen isimdir. Kullanılacak maddeler genellikle biraz önce belirttiklerimizin tamamıdır. Ancak kişinin isteği ve durumuna bağlı olarak da değişkenlik gösterebilir.

Mezoterapi Uygulaması

MEZOTERAPİ NEDİR

Pek çok hastalığın tedavisi ve sorunun çözümünde kullanılabilen mezoterapinin en sık tercih edildiği alanlar ise şu şekilde:

■ Güneş lekeleri ve leke tedavileri
■ Cilt sarkması ve yaşlanma
■ Selülit
■ Cilt çatlakları
■ Kellik, saç dökülmesi ve saç tedavisi
■ Kilo kaybı
■ Alerjiler
■ Göz altı morluk ve torbaları
■ Ciltte bulunan pigment yetersizliği
■ Spor yaralanmaları
■ Fibromiyalji
■ Kronik ve akut ağrılar

Mezoterapi Fiyatları

Mezoterapi fiyatları, uygulamanın yapılacağı bölgeye, işlem sırasında kullanılacak olan maddelere, hastanın uygulamaya kaç seans ihtiyaç duyacağına, uygulamayı yapacak olan doktora ve uygulamanın yapılacağı merkeze… göre değişkenlik göstermektedir. Sağlık bakımından gerekli bir işlem olmaması, kozmetik olarak değerlendirilmesine neden olduğu için, işlem bedeli sosyal sigortalar kurumu tarafından ödenmemektedir. Fakat genel bir değerlendirme yapıldığında çok uygun fiyatlarla karşılaşılmadığının da altını çizmek isteriz.

Mezoterapi Yaptıranlar

Mezoterapi yaptıranlar internet üzerinden yaptıkları yorumlarla, uygulamayı yaptıracak olanlara referans oluyor. İnternet ortamında yaşadığımız bugünlerde iyinin de kötünün de gizli kalmadığını düşünecek olursak bu yorumların ne kadar değerli olduğunu daha kolay anlayabiliyoruz. Buna göre yapılan yorumlara kısaca göz attığımızda, medikal estetik uygulamalarından daha kalıcı ve etkili olan mezoterapinin daha çok tercih edildiğini görüyoruz. Dolgu, botoks gibi uygulamalarda seansların tekrarlanması gereken, mezoterapi için böyle bir durum söz konusu olmayıp, isteyen herkesin gençleştirilebilmesi de mümkündür. Mezoterapi hangi durumlarda uygulanır detaylı inceleme.

Mevsim geçişlerinde yapılan işlemlerin daha etkili olduğunu belirten kullanıcılar, uygulama sırasında ağrı hissetmediklerini de ifade ediyorlar. Doğru merkez ve ellerde yapılan uygulama sonuçları neredeyse tüm kullanıcıları memnun edecek niteliktedir. Medikal estetik hekimi Op. Dr. Oktay Tosun kliniğinde en isabetli dolgu uygulamalarını gerçekleştirebilirsiniz.

Saç Mezoterapi Nedir?

Saç mezoterapi nedir sorusuna, basitçe kelliğin tedavisi şeklinde yanıt verebiliriz. Uygulama hem kadınlar hem de erkekler tarafından sık olarak tercih edilmektedir. Saç dökülmesi problemine çözüm olmakla kalmayıp, aynı zamanda hızlı saç uzamasına da katkıda bulunmaktadır. Saç dökülmesi sorunu ile başa çıkmak zorunda olan kişilerin saç derisinde eksik olan vitamin, mineral, aminoasit ve enzimler belirlenir. Ardından saça gereksinim duyduğu maddeler küçük iğneler yardımı ile saç derisinin 2 – 3 milimetre altına enjekte edilir.

Saç Mezoterapisi

SAÇ MEZOTERAPİSİ

Saç ekimi sonrasında da uygulanan bu işlem için ortalama 6 ay zaman geçmesi gerekir. Bunun sonucunda yeni çıkan saçların daha hacimli, sağlıklı ve canlı olmaları sağlanmış olur. Çünkü saç mezoterapisi saçlı derideki kan dolaşımını hızlandıran etki gösterir. Bu da sağlıklı saçlar anlamına gelmekte ve saçların hızlı uzamasında etki göstermektedir.

Mezoterapi London Saç Aşısı

Mezoterapi london saç aşısı, saç dökülmesinin erken dönemde tespit edilmesi durumunda dökülmeyi durdurabilir. saç ekimini geciktirebilir. Bunun için ilk olarak basit kan testleri yapılır ve hangi mineral vitamin ya da hormonlara bağlı olarak saç dökülmesinin ortaya çıktığına bakılır. Ardından da saç derisine bu maddelerin enjektesi yapılarak sorun çözülmüş olur. İtalyan işi güzellik sırlarından en önemli adımı Mezoterapi uygulamalarıdır.

İğnesiz Mezoterapi

İğnesiz mezoterapi, son zamanlarda çok fazla kullanılan iğneli mezoterapiye alternatif olarak kullanılmaya başlanmıştır. Bu sayede cildin yenilenmesi süresinde hiç bir acı hissedilmez. Dolgu ya da ip gibi farklı medikal estetik yöntemleri ile birleştirildiğinde ise bu yöntem çok daha etkin sonuçlar vermektedir. Cilde hasar vermemesi, deri altında bulunan büyüme hormonlarını tetiklemesi, kollajeni uyarması gibi unsurlar dolayısı ile kalıcı sonuçlara imza attığını da söyleyebiliriz. Mikro İğneleme Cihazı Mezoterapi Kalemi görseli.

Mezoterapi Nasıl Yapılır?

Mezoterapi nasıl yapılır sorusunun yanıtları hastanın ihtiyaçlarına göre değişir. Ancak ilk olarak hastanın durumuna ve hangi maddelere ihtiyaç duyulduğuna bakılması gerekir. Sonra da bu maddeler mikro iğnelerle cildin, gerekli görülen derinlikteki alt tabakalarına enjekte edilir. Başarılı sonuç alabilmek için 1 hafta aralıklarla seans uygulanması önerilir.